• Neem contact op:0180 66 59 31
  • Ons adres:Voorstraat 126, Lekkerkerk
  • Openingstijden:Gesloten

Kantoorverhuizing

Staat u op het punt met uw bedrijf te verhuizen en wilt u er zeker van zijn dat dit geheel veilig gebeurt? Dan is het goed om hiervoor een professioneel verhuisbedrijf in te schakelen die ervaring heeft met kantoorverhuizingen. Bij Willemse Verhuizingen weten we precies wat er allemaal bij komt kijken om alles van uw kantoor zonder problemen over te brengen naar een nieuw pand.

Wilt u uw kantoor verhuizen?

Is het tijd geworden voor een nieuw pand? Wellicht bent u met uw bedrijf uit het huidige pand gegroeid en wilt u nu naar iets groters, maar het kan natuurlijk ook dat u een ander pand heeft gevonden dat meer aan uw wensen voldoet. Ongeacht de reden van een kantoorverhuizing, moet u ervoor zorgen dat alles goed wordt overgebracht naar de nieuwe plek. Dit omvat niet alleen het verslepen van kantoormeubelen, maar ook de belangrijke papieren moeten netjes hun nieuwe bestemming bereiken. Besteedt u de kantoorverhuizing uit aan een professioneel verhuisbedrijf, dan neemt u hiermee vele zorgen weg. Zeker als u kiest voor Willemse Verhuizingen, wij nemen elke stap voor u uit handen.

Een goede planning maken

Het maken van een goede planning is nodig om alles soepel te laten verlopen. Zorg ervoor dat wanneer de verhuisdatum bekend is, iedereen op de werkvloer hiervan op de hoogte is gebracht. Wanneer er bekend is hoeveel er verhuisd moet worden, helpen wij u graag bij het maken van een planning. Zo weet u zeker dat de verhuizing vlekkeloos verloopt.

Kantoorverhuizing voorbereiden

We kunnen naast het verhuistraject ook andere diensten uit handen nemen zoals onder meer goederentransport en montage van kantoormeubilair. Heeft u besloten dat de medewerkers  zelf hun spullen gaan inpakken? Geen probleem! We zorgen voor stevige verhuisdozen, waarin alle spullen veilig vervoerd kunnen worden. De medewerkers krijgen het juiste materiaal en instructies, zodat de inventaris duidelijke labels krijgt. Op deze manier kunnen de dozen meteen naar de juiste plek worden gebracht op de nieuwe locatie.

Flexibel verhuizen

We willen uw kantoorverhuizing zo makkelijk mogelijk maken. Vandaar dat we ons als verhuisbedrijf zo flexibel mogelijk opstellen. Dat houdt onder andere in dat u een zeer ruime keuze heeft als het op de datum van verhuizen aankomt. We begrijpen heel goed dat er doordeweeks gewerkt moet worden en dat het misschien handiger is als we u in het weekend verhuizen. Ook is het mogelijk om te verhuizen na kantooruren op een doordeweekse dag. We bekijken graag de mogelijkheden met u.

Vraag een vrijblijvende offerte aan

U zult ongetwijfeld graag willen weten wat het kost om de verhuizing door Willemse Verhuizingen uit te laten voeren. U mag altijd vrijblijvend een offerte bij ons aanvragen. We laten u in deze offerte precies weten wat u aan kosten mag verwachten. 

Kosten kantoorverhuizing

Het totaalbedrag voor de kantoorverhuizing is van een aantal zaken afhankelijk. Natuurlijk kijken we daarbij naar hoe groot uw bedrijf is en hoeveel spullen er verhuisd moeten worden. We bepalen hierbij namelijk hoeveel mensen we inschakelen, de grootte van de verhuiswagen(s) en hoeveel materialen we nodig gaan hebben. Ook kijken we of er eventueel een verhuislift nodig is.

Bovenstaande wordt door ons duidelijk aangegeven op de offerte. De offerte kunnen we eventueel doorspreken en wanneer nodig aanpassen. Indien u met de prijsopgave akkoord gaat, maken we met u een afspraak om de verhuizing in te plannen.

Willemse Verhuizingen voor grote en kleine bedrijven

We zijn inzetbaar voor zowel grote als kleine verhuizingen. We hebben mensen en materialen in huis om een grootschalige onderneming zonder problemen te transporteren naar een nieuwe locatie. Heeft u hier vragen over? U kunt natuurlijk altijd contact met ons opnemen. We maken ook graag een afspraak met u om de mogelijkheden door te nemen of direct een kantoorverhuizing in te plannen.

Veelgestelde vragen kantoorverhuizing

Wat kost een kantoorverhuizing?

Het totaalbedrag voor de kantoorverhuizing hangt af van enkele factoren. Onder meer bepalend zijn de grootte van uw bedrijf en hoeveel spullen er van a naar b moeten worden vervoerd. Is een verhuislift nodig of een extra grote verhuiswagen? Dan kost de bedrijfsverhuizing meestal meer. 

Wat komt er allemaal kijken bij een kantoorverhuizing?

en succesvolle bedrijfsverhuizing staat of valt met een goede voorbereiding. Samen inventariseren we wat er nodig is om de hoeveelheid spullen van de ene naar de andere plek te verhuizen. Check ook de contractvoorwaarden van het nieuwe pand en vraag naar de gemeenschappelijke kosten. In Nederland mag u niet zomaar overal een bedrijf starten. Controleer daarom het bestemmingsplan van de plek waar u naartoe wilt. Ook interne communicatie is essentieel, dus informeer uw collega’s over de geplande verhuizing, houd ze op de hoogte van de voortgang en vertel ze wat er van hen wordt verwacht. En niet vergeten: kies het juiste verhuisbedrijf, bijvoorbeeld het ijzersterke team van Willemse Verhuizingen.